Ellos

ÄNTLIGEN! Ledig fram tills på onsdag. Trodde verkligen inte jag skulle klara mig igenom dessa 3 dagar. Kunde knappt resa mig ur sängen i morse. Mådde riktigt illa på jobbet innan jag kom igång.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på en grå och mulen fredag som denna. Beställde lite grejer från Ellos förra veckan, de har kommit. De var snabba den här gången. Egentligen gillar jag inte Ellos. De har alltid strulat, varje gång jag har gjort en beställning. Men jag kan bara inte bojkotta dem, de har ju så fina saker!

Kanske borde ta mig ner på stan en sväng. Kanske handla något litet till mig själv? Eller kanske kolla in lite julklappar. Har några kvar att köpa.

Fan va skönt det är att vara ledig!
image790
image792
image793
image788


Bilder från Ellos hemsida

Kommentarer
» Cissan

Så söta saker, krukorna var jättefina tycker jag.
Tack snälla för att du engagerar dig.
Hoppas du får en fin helg!
kram

2007-11-23 // 16:07:59
URL: http://www.dsign.blogg.se
» Eva

Angående veckband på gardinerna.
Det är transparanta band som man syr fast på baksidan längt upp på gardinen. Sedan är det typ av öglor på banden som man trär stången genom, på så sätt blir det veck.
Hoppas du fattar något av min beskrivning :)

2007-11-23 // 16:08:26
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback