Hit & dit

Oj, det blev visst en heldag. Vi åkte upp till Moraberg (Södertälje) och kollade på tapeter på K-rauta och Rusta. Tror att vi hittade en som var bra. Men det har ju hänt att jag ångrat mig förr...

Sen åkte vi vidare till Bauhaus. Har sett det flera gånger när man åker förbi med bilen, men har liksom aldrig stannat till. Det gjorde vi idag, och det var helt enormt där inne. Värsta byggvaruhuset.

Tänkte att när vi ändå var på utflykt så kunde vi ju åka till kungens kurva också. Sagt och gjort, det blev många butiker och en mini sväng på ikea. Äntligen har jag köpt på mig lite julpynt. Hade tänkt att köpa gardiner också men det fanns inte såna jag ville ha. Blev jätte besviken, så nu har jag klickat hem lite från jotex.

Ska börja jobba igen imorgon, är inte redo för det. Känner mig helt knäckt efter helgen som var. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet, eller vad det nu heter

image733


Några av dagens inköp





Kommentarer
» Carro

Massa fina saker juh :)

2007-11-05 // 23:10:18
URL: http://carrostankar.blogg.se
» Kristina - Kix Inredningskoll

Så fina saker!

2007-11-08 // 08:56:52
URL: http://kixkoll.blogg.se
» Anonym

Lyktor får du endast handla på en affär, den börjar på C....

2007-11-08 // 13:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback