Sy är kul

Ja då är det snart dags att börja jobba igen, blir eftermiddag hela helgen. Som tur är har dagen idag varit ganska slapp. Åkte till svärföräldrarna en sväng och sa hej. Passade även på att sy och spraymåla lite. Det blev en duk och en gardin av tygerna jag köpte för ganska länge sedan och en guldig ampel istället för en vit.

När vi kom hem började sambon borra och dona, så då fick jag underhålla mig själv. Jag tycker att det känns så tråkig överallt här hemma, allt är liksom "på gång snart". Så jag fick för mig att slänga på lite färg på väggen, Lite appropå bara. Det var lika roligt nu som när man var liten och inte fick rita på väggen. Fast nu vet jag att det kommer göras om, då det gör inget om det ser lite konsitgt ut! Som tur är har vi slängt in allt stök i ett och samma rum, så det går att leva här hemma i alla fall.



image767


Bilder: Lilla jag

Kommentarer
» Sandra

Jag lovar när jag blir rik så kan du få inreda min lägenhet precis hur du vill utan att du behöver tänka på prislappen!!!

2007-11-16 // 09:29:17
URL: http://xsandra.blogg.se
» Kitty

Ja vill också måla på väggen, kul!
Kram kram

2007-11-16 // 10:35:15
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback