Utbildad och klar

Idag har jag varit på brandkurs. Tydligen så måste man gå en gång om året enligt jobbet. Så idag fick jag snällt gå upp när klockan ringde vid sju. Oj, så trött jag var. Men nu är det i alla fall gjort.

Efter kursen tog jag och  Elin en mysig lunch på stan. Kom hem omkring ett tiden, och då gick jag faktiskt och la mig på soffan en stund och sov. Tänkte att det var bäst eftersom jag ska jobba till efter midnatt idag.

Nu är det dags att fixa mig iordning för jobbet. Hoppas alla får en trevlig dag!

image1207
Bild: Lilla jag

Kommentarer
» Carro

Jag gick oxå upp sju idag....riktigt stolt över mig själv att jag kom upp faktiskt ;) Kram

2008-04-10 // 14:37:14
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback