Utflykt

Idag har vi spenderat hela dagen i Norrköping. Vi åkte dit för att köpa lite tapeter, det finns bättre utbud där. Nu var vi ju inte på jakt efter något särskillt, bara billigt. Och det lyckades vi med!

Passade även på att gå i lite andra roliga butiker. En lite sväng på min favvo butik Nordik, där köpte vi 2 underbara ljusstakar från Cult design. Lyckades fynda något helt otroligt, båda för 149 kr. Lyckligast i världen!

image1065

Köpte också en ny väska, dekorklistermärken och en present till den nyaste kusinen.

Väskan ska få vara handbagage på måndag när jag åker till Barcelona.

Lagerhaus köpte jag dekosklistermärkena, finns verkligen mycket fint pyssel i den butiken.


Kommentarer
» Kitty

Fina saker!

2008-02-27 // 18:50:08
» Sandra

Vilka fina fynd du har gjort. Åh vad avundsjuk jag är, vill också ut och resa! Kram

2008-02-27 // 18:51:05
URL: http://tjohalia.blogg.se
» jenny

åh vad avis jag blev på ljusstakefynden, dom är riktigt snygg:) Kram/jenny

2008-02-27 // 20:16:52
URL: http://jennyshus.webblogg.se
» Malin Inspiration & design

Hej! Ljusstakarna från Cult Design ä rhelt underbara. Jag har stått & fingrat på dom. :-)

Trevlig kväll!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback