Min stora sorg

Det är med ledset hjärta jag berättar för er att idag är min sista semesterdag. Jag ska snart hoppa i säng för att påbörja mitt första arbetspass 05:30. Jag är såååå avundsjuk på er som har semestern kvar...

Näää, inte ska jag väl gnälla. Jag har haft det super, och faktiskt hunnit med lite roliga saker. Jag och sambon har just kommit hem från en mini-semester. Igår åkte vi till Söderköping, vädret var inte det bästa. Men det struntade vi i och gick till smultronstället. För er som inte vet vad det är; Vääärldens bästa glassrestauran. Det finns en helt enorm meny med alla möjliga konstalationer av glass. Efter glassen strosade vi runt i stan och omkring kanalen. På kvällen blev det god middag och drink på ett mysigt tapas ställe.

Idag efter vi checkat ut från det mysiga B & B åkte vi vidare till Norrköping. Lite shopping och en fika, sen vidare hemmåt. Eftersom vädret var så härligt åkte vi direkt till svärföräldrarna för lite sol och bad.

Kunde inte avslutat semester på ett bättre sätt!

Kommentarer
» Carro

Låter som ni hade det jättemysigt :)



och nä...du ska inte ta det som en pik at jag bestämt mig för en roadtrip nu när din semester e slut....kändes bara som jag kunde behöva lite äventyr just nu....puss på dig

2008-07-09 // 22:33:17
URL: http://carrostankar.blogg.se/
» Sandra

Tack för att du tog med mig ut idag till poolen!!!

De var väl behövligt =)

2008-07-09 // 22:43:39
URL: http://xsandra.blogg.se/
» Kitty

Nice!!!

2008-07-09 // 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback