Sommardag på riktigt

Idag har det varit en riktig sommardag!

Började med en utflykt till Tullgarns slott med Emil, Elin, Beckis och lilla Astrid. Där fikade vi, fotade och promenerade i vacker natur. Hur härligt som helst!

På eftermiddagen blev det grillning hemma hos Carro.

Nu har jag suttit vid min nya dator en stund och kollat in olika grejer. Känner mig faktiskt nöjd. Supersköna knappar! Sånt är viktigt...

Nu ska jag försöka fixa till mig lite. Ska träffa Elin och Carro igen. Vi ska sitta och mysa lite och sen kanske gå ut om vi känner för det.

Ska kolla igenom bilderna från dagens bravader lite senare. Om det blev några bra så kan jag lägga upp dem. Om någon är intresserad vill säga!



Och här kommer bilderna från dagen!

    

Kommentarer
» Jennifer

ååh vilka fina kort. Och astrid är ju så vacker! :) Hopaps ni hade kul igår! Kramar

2008-06-06 // 09:14:25
» Annika

Ser ut som om ni haft skön dag =)

2008-06-06 // 16:44:53
URL: http://anniikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback