Fredagen innan jobbhelg

Ikväll drog Sandra ihop en middag på en av stans krogar. Vi har 12 stycken, och hade en super trevlig kväll. Det är så roligt att träffas alla när hon kommer hem från Göteborg. Kvällen fortsatte och det blev oplanerad utgång! Träffade en kollega från jobbet som jag pratade med. Och tur var det, jag trodde nämligen att jag skulle börja jobba kl 13 på lördagen, men han kunde visst mitt schema bättre än jag själv. Det visade sig att jag ska börja 11. Haha det kunde blivit riktigt pinsamt att bli väckt av jobbet!

Allt som allt, en super trevig kväll med goda vänner och bra kollegor!

Kommentarer
» Designtjejen

Åhhh vad mysigt!

Kramis

2008-10-26 // 18:22:26
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback