Besviken

Idag vill jag dela med mig av en dålig erfarenhet. För en tid sedan beställde jag handdukar utav märket Etol. Redan när jag öppnade paketet blev jag besviken. Färgen jag hade beställt var lite mjukare lime grön, men färgen som låg i paketet var brandgul med en touch av grönt. Jag är medveten om att färgerna kan bli missvisande när man beställer från nätet, men detta var inte ens i närheten.

När handdukarna var tvättade och redo för att användas blev besvikelsen ännu större. Uppsugningsförmångan är så liten att den knappt fanns, och efter många tvättar så luddade de fruktansvärt mycket! Jag och sambon blev riktigt irriterade- nu ligger handdukarna i soptunnan.

Dagens tips: Köp inte handukar från Etol.


Kommentarer
» Sofie

Först och främst: grattis till vinsten! Så kul :)



Tråkigt med handdukarna. Har ni reklamerat och/eller informerat företaget om detta? Kan kanske vara en god idé. I bästa fall kan du ju få ersättning för dom eller iallafall en ursäkt. Trist med missvisande produkter! Men att det misstämmer så pass mycket som det gjorde för er är ju skamligt!



Kram på dig!

2008-09-17 // 13:56:40
URL: http://syssla.blogspot.com
» charlotte

Tänk på att du har rätt att returnera dina varor i 14 dagar! Distanshandelslagen gäller alltid vid just distanshandel som ju nätköp är.

2008-09-18 // 10:31:38
URL: http://linneskap.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback