Fredag är olika för alla

Ibland märker man hur udda man är när man jobbar skift. Just nu sitter jag och tar det lugnt i myskläder i soffan. Ska snart poppa lite popcorn och titta på film. Imorgon börjar mitt förmiddags-marathon. Det blir 5 långa dagar som börjar tidigt och slutar sent.

Just nu sitter en av mina vänner  hemma hos sig, med besök, och piffar upp sig. Hon och besöket ska ut på galej. Först fattade jag inte varför hon sminkde sig en helt vanlig dag klockan halv 9 på kvällen. Men sen slog det mig, att de flesta har ju faktist avslutat sin jobbvecka i dag... Mycket förvirrande...

Hur som, kika gärna in imorgon. Då kommer jag visa två underbara kreationer av världens bästa 3-åring!

Go natt!

Kommentarer
» Sofie

Vet precis hur det är... Jag jobbar mestadels varenda helg och kan också bli tillfälligt förrvirrad då någon säger att dom ska ut på puben (jag hinner tänka "en vardag?!") men så kommer man på sig!



Svar från min blogg: Som det stod i inlägget så shoppade jag de grejerna före shopstoppet började gälla :)



Kram, Sofie

2008-09-26 // 21:48:38
URL: http://syssla.blogspot.com
» Miss Agda

Min kille jobbar skift (polis) så jag vet precis hur det är. Det blir ju att jag ofta sitter ensam på helgerna (som tex NU)

2008-09-26 // 23:14:46
URL: http://www.missagda.blogspot.com
» Susanne

Det måste vara tungt att jobba skift...

Undra vad för spännande 3-åringen ska visa!!

Kram Susanne

2008-09-27 // 12:39:02
URL: http://meandalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback