Partyhelgen som varit

Helgen blev en total partyhelg. I fredags blev det middag hos några vänner, alldeles för mycket vin och en ganska oplanerad utgång. Mycket trevlig fredag :)

I lördags blev det till att hoppa på bussen till Stockholm för en kryssning. Jag tror att sällskapet blev totalt 17 personer om jag inte minns helt fel. Jätterolig kväll med dans ända fram på småtimmarna.

Söndagen blev ganska lugn, åkte hem till några vänner och blev bjuden på mat och gott julgodis. Hur mysigt som helst :)

Nu är det måndag igen och jag ska snart tillbaka till snökaoset på flygplatsen :S



Bilden har jag snott från Elin


Kommentarer
» Kitty

Ja kul hade vi:)

2009-12-21 // 22:58:35
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback