Lugn lördag

Idag började dagen riktigt segt, sov lääänge! Sen var jag hemma och bara tog det lugnt. På eftermiddagen åkte jag hem till mina föräldrar. De ska ju få omgjort i deras hyresrätt. Vi satt och bläddrade i katalogen fram och tillbaka. Jag tyckte och tänkte ganska mycket, men så klart får mamma det sista ordet. Det är ju faktiskt hon som ska bo där, pappa tycker att allt går lika bra :) Så hela deras lägenhet kommer att vara tapetserad med tapeter från Boråstapeter, kollektion Borosan 09/10. Det fanns faktiskt många roliga att välja mellan. Hittade tyvärr inga bilder på de vi valde, men däremot kan man provtapetsera flera rum på hemsidan.

Kvällen spenderades hos Elin och Rasmus. Vi skulle kolla på film, men det gick inte så bra. Först krånglade projektorn och sen blev jag hemring till sambon. Jag VASP:ade resen av kvällen- Vård av sjuk pojkvän. Men som tur var hann vi äta kladdkaka och dricka te innan!



Te som nästan smakade blåbärsoppa!


Kommentarer
» Kitty

Filmen var bra, den måste du se!

Våran kladdkaka var riktigt god & kladdig!



Kraaaam

2009-02-08 // 00:45:07
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
» Malin

Svar: Ja du missade inte så mycket, för man får ju ändå höra låtarna miljoner ggr:P Kram

2009-02-08 // 01:05:58
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
» Beyonce

Oj, då. Stackars Emil.

2009-02-08 // 11:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback