Oväder

Äntligen hemma från jobbet. Det verkar vara ett oväder över hela europa, och det känner jag av på jobbet kan jag lova. Men det är bara att hålla ut, jobbar på imorgon (fredag) också, sen tar jag helg.

Jag har just nu väldigt många kansken i helgen, och inga måsten eller bestämda planer. Tror att helgen får bli lite som den kommer. Det känns skönt.
Mina föräldrar ska få sin hyresrätt omgjord med både tapeter och golv. De har nu fått test-pärmarna, och snälla som de är får jag vara med och tycka och tänka lite. Det ska bli roligt!

Passar på att önska er en trevlig helg!

Kommentarer
» SoffiZ-Oliwers mamma

Tänkte bara tipsa, det finns en nyöppnad loppis/antik affär vid bion i Oxd, jag har aldrig varit där, men där inne kanske erat drömsoffbord finns? Värt att kika kanske?

2009-02-07 // 02:12:08
URL: http://soffiz.blogg.se/
» Karin

Samma här få måsten och många kansken, känns skönt.

2009-02-07 // 06:23:26
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback