Bra dag

Dagen har startat mycket bra, trots regn och rusk ute! Jag, sambon och några till hjälpte vår goda vän Sandra att flytta hem igen. Hon har bott i Göteborg i ca 1,5 år. Som vanligt när hon flyttar är allt både snabbt och smidigt. Vi var klara på drygt 1 timme. Det kallar jag effektivt! Som tack för hjälpen gick alla till en annan vän och drack supergott kaffe med färska frallor.

Sandra har bett mig följa med till Ikea som smakråd, och det tackar jag ju såklart inte nej till. Vi har klurat på några idéer angående möblering mm. Tror att vi kom på en ganska bra lösning faktiskt. Kul att jag får förtroendet av en väääldigt petig och bestämmd Sandra :)

Nu ska jag vila en liten stund, för ikväll är det fest!

Kommentarer
» Carro

åååååh jag vill oxå till Ikea juh!!!

2009-01-25 // 10:23:09
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback