Söndag

Som planerat blev det en sväng på stan idag. Det är verkligen lugnt och skönt att gå på söndagar, jag tror att folk glömmer bort att affärerna har öppet på söndagar! Men när jag kom ner så glömde jag bort vad jag skulle köpa. Så det fick bli lite impulsgrejer på HM. Funkar det med!

Sen var jag och fikade med min syster, hennes son och lilla mamma. Mamma åkte hem och de andra följde med mig hem. Vi satt och youtubade gamla barnprogram. Nostalgitrip kan jag lova!

Har precis kommti hem från en promenad med Elin och Tinda. De kom som en överaskning och ringde på dörren! Gulligt va!

Kommentarer
» Frida

Visst är det skönt med söndagsshopping. Fick en massa ärenden gjorda igår och behövde inte köa en enda gång! :-)

2009-01-12 // 06:59:02
URL: http://husmusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback