Vart tog du vägen?

Just nu känner jag att inspirationen är som bortblåst. Kanske beror det på årstiden, inte riktig vinter och för långt bort till våren?
När jag sitter och läser hos alla duktiga bloggare så blir jag så imponerad! Det målas möbler, det sys för fullt, dekoreras både hit och dit. Det är verkligen så roligt att läsa om allas projekt.

För att hjälpa inspirationen att hitta hem igen har jag beställt lite olika saker från Panduro. Om inte det hjälper vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till ;)

Bland annat har jag klickat hem dessa saker (alla bilder från Panduro)


Dekorband och grå stenfärg


Limpistol behöver väl alla???

Kommentarer
» Jennie

Tack du...:)jo den arga snickaren fick allt fart på dom...ha ha Dom behövde en spark i rumpan och nån som sa de åt dom..:)!

Limpistol hade jag oxå behövt,har ingen....:(

Hoppas du får en skön kväll..:)

Kram från jennie

2009-01-23 // 19:05:39
URL: http://jennieleee.blogg.se/
» Lisa

Å du kommer komma igång! panduro är ju kalas på säta igång inspirationen ;D



2009-01-26 // 20:08:08
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback