Lördag

Gårdagen var rolig på alla sätt. Jag var på en trevlig grillfest med människor jag normalt inte umgås privat med, så det var kul men nytt folk :) Efter grillningen blev det "mellanfest" hos Sandra innan vi drog vidare till krogen för att möta upp några andra vänner.

Idag hade jag egentligen hur mycket som helst att göra. Det finns många saker som måste fixas, har flera ärenden att ta tag i, folk att träffa och sen alla tråkiga saker som tvätta, handla och städa. Istället för att börja med min to-do-list så blir jag fast i soffan och kollar på serier. Blir nästan som en protest mot alla måsten... Men det är väl så sommaren ska vara, inbjudningarna till fester och andra roligheter bara ramlar in och tvätthögen bara växer. Men vem bryr sig???

Ikväll blir det middag hos mina söta vänner Elin och Rasmus, och efter det blir det förmodlien en och annan drink. Trevlig helg på er!



Elin & Rasmus

Kommentarer
» Raxx

Vad ska vi äta?

2009-07-11 // 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback