450 ml lättare

Jobbat, blivit tömd på 450 ml blod,fått el i förrådet, varit en sväng på stan och nu måste jag vila lite till en film innan kvällen kommer. Letade lite tyg till min bänk, det fanns jätte mycket fint. Men inte"det", som finns i mitt huvud. Ska kolla på ikea i veckan, kanske hittar jag något fint där?

Nu vila, sen ingen plan förutom att jag får sällskap av en liten vovve ända tills imorgon :D



Vem hade anat att jag skulle bli så glad för 2 vita dosor i ett förråd :question: Men så kan det va! Nu när ni ser färgen på väggen kanske ni förstår varför jag blir sugen på att göra om...

Kommentarer
» Bengt-Åke Von Humelträsk

Det var en riktigt snygg installation, =)

2009-10-06 // 19:17:05
» simone

Så bra att du kan glädja dig åt en så liten sak=)

2009-10-06 // 22:11:53
URL: http://simonesnya.blogg.se/
» Inspirera Mera

Vad härligt att få ordning och reda på sladdarna.

Kram Sandra

2009-10-07 // 09:47:20
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback