Snart kommer elen

Inatt sov jag super dåligt och var inte alls sugen på att gå upp och jobba när klockan ringde 04.25! Men dagen har gått bra i alla fall :)

Mitt lilla förråd har blivit rensat och är så prydligt, blir väldigt sugen på att göra om där inne. Lite färg och lite bra förvaraing. Men jag har förbjudit mig själv att påbörja fler projek! Imorgon får jag förhoppningsvis lite el i föråddet, då ska där sättas in en rauter så jag slipper den extremt jobbiga och fula kabeln till datorn. Då kan jag bocka av en sak på min to-do-list:thumbup:

Nää, nu väntar tacos med mina underbara vänner :D


Galna tacosugna vänner från Grekland i sommras


Kommentarer
» Karin

Skönt att få ordning och reda. Så störande då det är stökigt.

2009-10-05 // 20:08:33
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback