Härlig onsdag!

Vilken härlig sommardag vi har haft! Full rulle dessutom, precis som jag vill ha det.

Dagen började med lite nu köksinspiration, omplantering av mina tomatplantor och sen iväg för att prova brudtärneklänning som min duktiga kusin har sytt. Och på kvällen blev det premiärmiddag på Lotsen i hamnen. Ett par av oss gick sen vidare för drinkar på nästa ställe :) härligt!

Imorgon hoppas jag på minst lika fint väder, det är dags att börja jobba på brännan!

 


Scandic Nyköping City
Fantastisk frukost, trevlig personal och bra lokaler!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Kommentarer
» Carro

Bra dag!!

2012-05-24 // 22:33:16
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback