En liten hemlis

Jag håller på med ett projekt som jag gärna vill berätta för er alla. Men det kan jag inte göra just nu... För projektet är en överraskning till en person som jag vet brukar titta in här lite då och då. Men jag tror att jag kan dela med mig inom 2 veckor.

Just nu är jag väldigt irriterad på mitt hemliga projekt, för det blir inte som jag vill... Men jag hoppas att slutresultatet blir som jag tänkt mig!

Känner mig bättre från förkylningen nu, lite vila gör susen. Dessutom har vi haft jätte vackert väder idag. Blå himmel och strålande sol. Det kan ju inte bli bättre.

Nu är det sovdags. Imorgon ska jag fortsätta med mitt lilla projekt, förhoppningsvis går det bättre än idag :)


Kommentarer
» Kitty

Nyfiken man blir...

2009-03-18 // 00:59:42
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
» simone

nyfiken=) Krya på dig tjejen

2009-03-19 // 09:46:49
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback