Kunskap

Jag trivs oftast väldigt bra i den lilla stad jag bor. Men det går inte att komma ifrån att storstaden har mer att bjuda på, vad det än gäller. Jag har suttit och kikat på kurser på medborgarskolan. Det finns så mycket roligt man kan lära sig, inte är det särskillt dyrt heller.

Dessa blev mina favoriter:

* Feng Shui i trädgården
* Mosaik
* Dekor och reklam
* Fotografering med digital systemkamera
* Macro- närbildsfotografering
* Photoshop elements
* Att komunicera genom skiss
* Inredning och form
* Var dags rum
* Ryska för nybörjare
* Kalligrafi

Kommentarer
» Sofie

Många intressanta kurser, skulle också kunna tänka mig gå flera av dem! Kram, Sofie

2009-03-09 // 15:53:36
URL: http://syssla.blogspot.com
» Thiff

Hej! Vad många roliga saker du hittat att plugga till! Åh vad roligt att gå på bo mässa!

2009-03-09 // 18:57:31
URL: http://thiffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback