Sjukstuga i kameratankar

Jag har klarat mig länge, men nu blev det min tur. Sjukstugan :(

Åkte till jobbet imorse som vanligt, men kände ganska tidigt att det inte skulle gå. Så hem igen, kröp ner i sängen och hoppas nu att det kommer visas massa bra på tv och att det uppdateras myckert på alla roliga bloggar!

Som ni vet har min kamera varit knasig och hjälpen från butiken har varit katastrofal. Så nu är det dags för mig att köpa ny. Jag är en Nikon-tjej, så valet faller nog på en Nikon D3000/18-105 AF-S vR! Vad tror ni? Någon som har någon erfarenhet av denna kamera?


Bild från Expert


Kommentarer
» elin kärlek♥

Vad kul att du ville vara med :) Håll utkik vinnaren läggs upp ikväll :)

2010-09-28 // 12:25:49
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback