Här ska det sys

Har varit en kortis på stan idag. Fick med mig lite fina tyger hem. Äntligen, som jag har letat. Ska sy nästa ledighet. Hoppas det blir bra, jag är ingen mästare på symaskinen.

image731
Det lila ska bli en duk till vardagsrummet, och det röda ska bli en kappa till köksfönstret under julen.


Köpte även den efterlängtade tejpen, maskara, nagellack och guldig sprayfärg till min ampel. Synd att jag jobbar helgen, vill hellre vara hemma och pyssla.

Snart ska jag hem till Elin, vi ska käka lite mat och kolla på film. Blir en lugn kväll, ska jobbar förmiddag i helgen.

Kommentarer
» Cissan

åh, vad roligt att du ska sy lite nytt! Jag är superdålig på att sy och får alltid göra om det jag gjort =/ =)
Tack för ditt besök hos mig! Jag har också lite för långt till Lund, men får se när jag kommer till Skåneland =)
Ha en trevlig helg
kram

2007-11-02 // 14:59:52
URL: http://www.dsign.blogg.se
» Eva

Du frågade på min blogg angående att måla på plast.
Det är ju lite svårare eftersom plast är ett lite mjukare material. Du kan använda en metallprimer (finns i spray) och sedan måla med valfri kulör. Det borde fungera men jag vet att plast är lite svårt. Annars fråga på din lokala färgaffär ;)
Ha en trevlig helg

2007-11-02 // 15:13:10
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se
» Beyonce

Snygga tyger, lycka till med syningen!

2007-11-03 // 23:37:00
» Malin

Superfina tyger. Speciellt det plommonfärgade! Lycka till med att sy :P Hoppas det går bra. Kram

2007-11-08 // 11:14:29
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback