Lite nytt

Känns som jag har hunnit med en hel del idag. Blev väckt av jobbet i morse, de behövde folk tills imorgon bitti. Nej tack, är trött nog som det är sa jag och fortsatte sova. Stackars de som ringer runt, ganska otacksamt jobb.

Hade bokat massagetid klockan 2. Så jag hann gå en sväng på stan innan. Bytte en kofta mot en annan finare kofta och så köpte jag röda sidenband. Jag och söt handlade även lite annat smått och gott. Det blev bland annat lite julpynt, tapeter, färg till nya tv-bänken och nya lampor till våra spots.

Tror jag är ganska nöjd med tapeten. Den är vit med svarta blommor, låter ganska fult när man ska förklara tapeter och sånt. Jag får väl visa bilder när de sitter uppe. Vi köpte dem på rusta för 39 kr rullen, behöver bara 2 rullar för det är ett litet rum. Dessutom ska vi bara tapetsera halva väggarna. Ena förpackningen var lite öppen, så den fick vi 25% rabatt på. Tyckte det var lite komiskt att få 25% rabatt på en tapet som kosar 39 kr. Ibland ska man ha tur!

Kommentarer
» Carro

Det blev billigt :)

2007-11-14 // 22:30:58
URL: http://carrostankar.blogg.se
» Karin

Rusta är ju kanon i mycket! Inte ska du ha dåligt samvete, vi jobbar mycket hemma för vi har mycket att göra. Det är ett måste även om vi tycker det är ganska kul också. Kram!

2007-11-15 // 11:06:02
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback