Drömmen om Bali

Idag har jag varit i Stockholm med mamma och fixat lite ärenden, och just när jag kom hem hade jag turen att bli medbjuden till hamnen för en skön fika i solen. Hur härligt som helst. Kom just hem och inser att det behövs plockas här hemma. Känns inte riktigt som jag orkar, men jag får väl samla lite krafter och göra ett ryck. Det är ju inte det roligaste man kan göra en solig kväll som denna.

Igår var jag och tjejerna på resebyrån för tredje gången. Nu (äntligen) är Baliresan bokad! Den 21 oktober bär det av, tror inte jag behöver berätta hur mycket jag längtar...

Nähä, då var det dags att göra något vettigt här hemma. Ska drömma om Bali medans jag städar!

Kommentarer
» Sandra

Så härligt med en utlandssemester!

2008-04-29 // 20:54:54
URL: http://tjohalia.se
» Carro

"Snart" åker vi :)

2008-04-30 // 00:42:42
URL: http://carrostankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback