Ny butik

Nu har inreda.com även öppnat som butik!



Bild från inreda.com

Kommentarer
» Malin Inspiration & design

Lilla jag; Tack snälla du! Vad skoj att du gillar det. Jag tycker kabeltrumman blev så tuff/fin. :)Jag förstår din känsla, när man inte riktigt får med sig gubben sin på något som man hemskt gärna vill ha. Hm...

Jag hoppas du får honom på bättre tankar. Det är ju skoj att ha något lite annorlunda också och "kabeltrummebord" ser man ju inte överallt. :)Ja visa honom bilden du. Och hälsa från mig att han får ge sig. ;)Han har inget val! ;D Lycka till emd övertalningen!



Ha en bra dag! Kram





ÅÅhh jag skulle GÄRNA gått in i den butiken! Synd det är så låångt härifrån. :(

» Malin Inspiration & design

Lilla jag; Orange är fräckt. Kanske du tar in något orange snart? Jag har redan gjort det. Det gick snabbt mellan tanke & handling. :)

» Lisa

Halleljuja! synd att man inte bor i stockholms närhet...hmm... utflykt nästa? :)

2008-08-05 // 12:35:24
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback