Utmanad


Jag har blivit utmanan av Annika.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram

1. One tree hill
2. Brothers and sisters
3. Design simon och thomas
4. Roomservice
5. Äntligen hemma
6. Bygglov (när det gick)
7. Heroes
8. Sen and the city

8 saker jag gjorde igår

1. Blogga
2. Jobba
3. Åkte bil
Hinenr inte så mycket mer när jag jobbar 12-12!

8 saker jag ser fram emot

1. Resor
2. Sandra kommer hem imorgon
3. Vinkväll på lördag med vänner
4. Ledighet i jul
5. Att snart få sova
6. Ge bort julklappar
7. Ledig helg
8. Helgfrukost

8 favoriträtter

1. Tacos
2. Nr 20 på menyn på stans thai-restaurang
3 Potatisar i ugnen
4. Ägg
5. Hmmmm kommer inte på fler

8 saker på min önskelista

1. Att nära och kära ska må bra
2. Att nära och kära ska må bra
3. Att nära och kära ska må bra
4. Att nära och kära ska må bra
5. Att nära och kära ska må bra
6. Att nära och kära ska må bra
7. Att nära och kära ska må bra
8. Att nära och kära ska må bra

8 personer jag utmanar

1. Alla som känner att de vill anta utmaningen

Kommentarer
» Jennifer

din blogg är så rolig att läsa, jag blir så glad hela tiden och så har du så mkt bra ideer! :) Hoppas du/ni mår bra och att vi ses snart !

2008-12-14 // 01:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback