1:a semesterdagen

Nu i veckan har det kommit folk och hämtat våra saker! I onsdags kom det några gubbar och hämtade vår soffa. Tyget har blivit nött ända in till stoppningen. Och det är inte för att vi slitit på den, måste vara något fel från fabriken eller så. Igår kom det en annan gubbe och hämtade sambons Xbox 360. Microsoft har verkligen bra service. Är det något som går sönder ringer man till dem, sen kommer det en gubbe och hämtar grejen vid dörren. Och när allt är lagat och klart kommer de och levererar vid dörren. Sånt gillar jag!

Igår var Emil super duktig. Han tapetserade en vägg i vardagsrummet. Så nu sitter den hemmasnickrade tv-bänken uppe. Det ska fortfarande upp en lucka på den, men vi har inte riktigt kommit på hur det ska lösas. Snart kommer Johan och ska hjälpa Emil att sätta upp transformer-väggfästet. Medans de borrar och donar ska jag fika med Carro.

Ska nog gå över till Elin också och kolla om de behöver någon hjälp med flytten.

Annar kommer jag att njuta så mycket jag bara kan av min 1:a semesterdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback