Snabba leveranser

Igår tog jag det mest lugnt. Var en liten stund bland allt påskpynt i butiken. Det börjar komma in lite vårfint i både härligt rosa och fräscht grönt.

Stackars mamma är också sjuk. Minns inte senast jag såg henne förkyld, så jag åkte hem till henne en stund. Vi drack kaffe och åt bullar, det var mysigt. Sen ringde Elin och hade lite problem med hundarna. En tik och en hane, de börjar få lite "vårkänslor", om ni fattar vad jag menar... Satt hemma hos Elin hela kvällen, vi åt mat och bakade kladdakaka. Mmmmmm

Idag fick jag mitt lilla paket som jag beställde häromdagen. Verkligen supersnabb leverans. Så idag blir det en liten sväng för att inhandla det som behövs....

Kommentarer
» Kitty

Aha nu fattar jag vad det var du har beställt, hi hi!
Kommer bli fint!

2008-02-22 // 18:11:39
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback