Pinsamt!

Vaknade idag och var lite tröttare och mer förvirrad än vanligt när man jobbar förmiddag. Men det var ju sista, så det är bara att hålla ut tänkte jag. Dagen rullade på i bra tempo. Lunchtid är det ofta mycket på jobbet, så jag lät mina kollegor som skulle jobba hela kvällen gå på lunch. När de kom tillbaka packade jag ihop mina prylar och styrde stegen mot parkeringen.

Hemma stod maten på bordet, bara att slå sig ner. När sista tuggan är uppäten ringer en vän/kollega. "Har du redan hunnit hem?" Hur menar hon då tänkte jag... Klockan var ju över 2, och jag slutade ju halv 2. "På schemat står det att du ska sluta halv 4." PANIK! Slänger på luren, kollar mitt schema och mycket riktigt. 05:30 - 15:30. Jag hade smitit 2 timmar för tidigt. Såååå pinsamt. Ringde fort till jobbet och kollade hur läget var, som tur var hade det varken blivit eller skulle bli kaos. Så jag fick stanna hemma!


Kommentarer
» Carro

hihi oups...

2008-07-12 // 13:06:06
URL: http://carrostankar.blogg.se/
» m a r i a k o d e n

Ooooops....fast om detär till nån tröst så hade det lätt kunnat hända mig med......=O



Hoppas du får en bra sommar!!

I piteå har sommaren ÄNTLIGEN kommit!

Kram på dig!

2008-07-14 // 09:57:40
URL: http://mariakoden.blogg.se/
» Linda P

O nej, som det kan gå... Tur att det löste sig! SÅ hade jag lätt kunnat göra också... Vad jobbar du med om man får fråga?

2008-07-15 // 10:16:02
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback