Ännu mera lite nytt

Äntligen har jag hittat balkonglådor! Jag har letat som en tok i alla möjliga tänkbara butiker. Till sist hittade jag dem i Monikas butik! De rosa blommorna kommer också därifrån.
De vita blommorna klickade jag hem från tradera för ett tag sedan.

Vår balkong sitter precis vid en vältrafikerad korsning, så det blir ganska smutsigt av alla avgaser. Dessutom är det super mycket sol i stort sett hela dagen. Denna kombo är inte den bästa för riktiga blommor. Lägg där till mina extremt icke gröna fingrar...

Jag gillar plastblommor!



Har 2 st av dessa



och 1 av denna

Kan visa hur det blir på balkongen när allt kommit iordning.
Det ska pyntas ytterligare lite!

Kommentarer
» Kitty

Jätte fint! Du är så duktig!

2008-06-03 // 23:49:38
» Carro

Du e så pysslig :) Jättefint!!

2008-06-04 // 00:11:42
URL: http://carrostankar.blogg.se/
» Linda P

fiffigt tänkt!

2008-06-04 // 08:47:37
URL: http://livinglinkelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback