Pocketfodral

Dessa fina pocketfodral hittar du hos Bluebox.se. Ett bra sätt att skydda boken om man är ute och far. Tror även det kan vara en rolig present. Ett fodral kostar 110 kr.

Såhär skriver Bluebox själva om produkten:

"Detta ursnygga pocketfodral skyddar dina pocketböcker från att få s.k. hundöron och fula pärmar. Den håller också det du läser hemligt från nyfikna ögon! På insidan av fodralet finns en ficka på vardera sidan där du stoppar in pärmarna på boken. Även ett praktiskt bokmärke sitter fast på insidan. Utsidan är försedd med ett gummiband som håller samman boken. Tillverkat av neopren (det material som dykdräkter är gjorda av). Fodralets yttermått är ca 19,5 x 12,5 cm. "

image1148image1149image1150

Kommentarer
» Johanna

Cute :D

2008-03-20 // 15:43:14
URL: http://frokenjohanna.blogg.se
» Fröken L

Tack för kommentar! Hur färgen sätter sig beror lite på vilken kulör det är, iaf om man använder märket Montana som jag gör. Cromevarianterna (den silvriga i det här fallet) täcker bra, men torkar långsamt. Metallfärger kan fälla lite, så jag får avvakta ett par dagar och eventuellt lägga en lack på, men jag tror inte att det kommer att behövas.

Jag gillar de här fodralen. Nästa gång jag kommer in i en läsperiod (för det går verkligen i perioder för mig)så kan jag absolut tänka mig ett sådant. Glad påsk!

2008-03-20 // 22:08:48
URL: http://lillalyan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback