Vilken underbar dag!

Idag har jag sambon varit en sväng på stan. Det var till och med hans (!) förslag, gissa om jag blev chockad. Dagens mission var att hitta en kostym, ska på bröllop nästa helg. Efter mycket testande hit och dit blev vi hungriga och åt en mysig lunch på ett fik. Kom då på att Kappahl har herrkäder. Och mycket riktigt, där hittade vi den. Måste erkänna att jag blev lite tårögd, för han var så vacker. Min kille...

Nu på kvällen träffade vi upp 9 av våra bästa vänner och åt en super god middag på en restaurang som heter Fik@. Enligt mig är det Nyköpings bästa mat. Totalt övermätta och mycket nöjda gick vi där ifrån.

Vilken underbar dag!


Kommentarer
» Jennifer

Tack själv ! Ni är så fina allihopa man blir så glad av er! Hoppas det blir snart igen! Stor kram

2008-10-03 // 05:53:57
» Tjohalias blogg om inredning

Nåå vad söta ni är! Det lät verkligen som en underbar dag. Ha en trevlig helg, kram Sandra

2008-10-03 // 14:39:36
URL: http://tjohalia.se
» Sandra

Åå vad roligt för dig att få ha Emil i en kostym en hel dag. Jag vet att du alltid ha velat de ;)

2008-10-03 // 21:57:08
URL: http://xsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback