Vinsten är här

Igår var jag en sväng på Rusta. Där kan man verkligen hitta mycket roligt! De har julpynt i hela butiken. Jag plockade på mig söta snöflingor i gelé som jag ska sätta på fönstret. Och så köpte jag lite annat skoj. På kvällen var det tjejmys med Elin och Carro. Vi gick en promenad och åt tacos med tillhörande tjejsnack.

Nu ska jag snart åka iväg till Blomsterlandet och Elgiganten. Kände att jag inte riktigt shoppade mig mätt igår.
Nu är paketet från Cult Design uthämtat också! Men jag har faktiskt inte öppnat det än!

Kommentarer
» Mrs. b

Från oss är det en bit till Rusta, så det blir inte av med besök dit så ofta. Det är lite tråkigt, för dom verkar ha lite småfynd titt som tätt.



Vad roligt att du nu fått Cult-vinsten!

2008-10-29 // 20:11:14
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback