Hemma

Nu är vi hemma igen! Har haft det jätte mysigt. Igår var vi på Blue moon bar och kollade in komikerna. Det var Björn Gustafsoon, Måns Möller Özz Nujen och en irländare. Irändaren var inte så bra, blev nästan lite rädd för honom. Men de andra var kanon!




Nu ska jag ge mig på utmaningen som jag fick av Annika!

5 saker i min kyl
  • Mjölk
  • Avocado
  • Broccoli
  • Ägg
  • Vaniljvisp
5 saker i min frys

  • Matlådor
  • Bröd
  • Köttfärs
  • Vitlöksbröd
  • Kyckling
5 saker i min garderob

  • T-shirtar
  • Strumpbyxor
  • Klänningar
  • Förstora byxor
  • Koftor
5 saker i min väska

  • Nycklar
  • Mobil
  • Almanacka
  • Plånbok
  • Lipsyl
5 saker i min bil

  • Fönsterpust
  • Is skrapa
  • Sverigekarta
  • Penna
  • Reservdäck
5 personer jag utmanar


Kommentarer
» Annika

Heej =) Såg att du gjort utmaningen. Roligt att läsa din 5 saker =)

2008-09-20 // 18:25:39
» Karin

Du har förstått rätt, det är en bebbe i magen min.



Kul att läsa din lista.

2008-09-20 // 22:59:15
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback