Mysfika mest hela dagen

Har haft en riktig myskväll! Träffade min bästa vän vid halv 7, vi tog en härlig höstpromenad med vovven. Sen gick vi vidare till ett hotell här i stan och fikade, på vägen därifrån pratade vi med mia som bjöd hem oss på te och macka. Vi styrde stegen mot Mia och fortsatte fikandet. Hur mysigt som helst :)

Hotellet vi var på är så himla snyggt. Inredningen är så bra genomtänkt! Snygga te glas hade de också, från Bodum!



Hoppas ni har överseende med min usla mobilkamera!

Kommentarer
» Monkan

Ja Bodum har snygga saker, jag har en Assam tekanna, söt rund liten boll :-)



Muji, braåha-saker som sagt, kanske inte världens vackraste... utom soffbordet i plexi som jag vill ha. Som tur är så passar det inte in hos mig annars hade det varit högrisk att gå i Muji"butiken".



Det där med komiker som skräms låter märkligt... undrar om han funderat på att byta yrke, eller så kanske han var inlånad från nån vikariepool och senaste knäcket var Gröna Lunds spökhus ;-)

2008-09-21 // 11:27:09
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback