Bord del 2

Igår fortsatte projekt bord! Är ute på landet och fixar, jag med bordet och mina 2 vänner bygger ett eget skrivbord. Mitt bord är nu spacklat 2 gånger, slipat 2 gånger, finputsat lite här och där och grundmålat 2 gånger! I eftermiddag ska vi ut igen och fortsätta med vår tomteverkstad :)


Grundat 1 gång

 

Det bor 3 hundar på gården där vi är, sen hade vi med oss lilla Tindra (vänster bild) och sen kom det ytterligare en liten sötis och hälsade på. Jag kännde mig som snövit ett tag med alla 5 hundar i knät! Hunden till vänster heter Jippi och ville följa med hem. Hon hade hoppat in i bilen utan att vi märkte det :)

Kommentarer
» Sandra

Söt, de kanske var hon som var din födelsedags present ;)

2009-06-09 // 22:54:38
URL: http://xsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback