Helgen är här

Helgen har börjat mycket bra. Igår, fredag, jobbade jag sista förmiddagen av 3. Det vara bara en kort dag, slutade halv elva och då åkte jag hem och vilade en timme. Sen vidare iväg på några loppisar. Tyvärr hittade jag ingenting den här gången. Efter det blev det en fika med Sandra och en gammal vän som jag inte träffat på väldig länge :) Jag och Sandra hade planer på att åka till Norrköping för att shoppa lite grejer till min nya fina hall, så då kidnappade vi vår gamla vän och han fick följa med på shoppingturen!

För min del blev det ett skoställ och en hushållspappershållare från bolagret :D På vägen hem stannade vi hos vår vän som bor en bit utanför stan. Det blev allmänt mysig häng och en film. En helmysig dag med andra ord!

Idag vaknade jag upp med en mindre förkyldning :( Nu har jag skruvat ihop skostället och ska nu fortsätta med lite annat pyssel. Ikväll blir det nog lite fest och antagligen utgång med dans :)

Trevlig helg på er alla!


Kommentarer
» pysseliten

hahha jag du har många år kvar att lära :)

Jag har ju passerat inlärningstiden svårt att lära sig vid min ålder :)))) ha en bra kväll ta det lungt med festen :)))) Kram

2009-10-17 // 15:27:43
» araminta

Låter som en skön dag!

Kram.

2009-10-17 // 15:30:00
URL: http://araminta.bloggsida.se
» tina

Tack för kryapåhälsningen =)!!



Ha en fin helg å kram!



tina

2009-10-17 // 15:32:30
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
» simone

Mys allt låter=). Ha så kul ikväll=)

2009-10-17 // 17:16:18
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback