Bak- och fixa dag

Ny vecka och ny månad. Trots det underbara vädret så har jag höstkänsla i kroppen, hela söndegen blev en pysseldag.

Jag vaknade utvilad och glad att jag haft semester denna helg, efter lyxfrulle blev det till att testa ett brödrecept som jag hittade hos Helenas kvarter. Enkelt och gott, den bästa kombinationen!

Jag hann även med att skruva lite möbel! Ny tvbänk har stått högt på to-do-list lääänge, så igår äntligen blev det av! Jag skruvade och byggde alldeles själv, men sen behövdes det ett par extra händer. Ut med gammal och ful bänk och in med den nya. Bilder kommer upp imorgon :)

Trevlig måndag!




Bilder och bröd av Lilla jag

Kommentarer
» Helena

visst är det gott... och enkelt :) kul att du gillade det.

2011-10-05 // 09:02:05
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
bloglovin
Trackback